Ymergårdens Discgolfcenter

Den 15 maj 2010 invigdes discgolfbanan vid Ymergården. Banan innehåller nu 27 hål med start vid Ymergården. För att kunna fortsätta att hålla banan i fin skick tar vi ut en spelavgift för vuxna på 50 kr/dag. För ungdomar upp till 20 år är avgiften 20 kr. Är du medlem i Ymer frisbee kan du köpa ett årsspelskort för 100kr. Årsspelskortet för de som inte är medlemmar är 400 kr. (Swish 123 422 80 86)

Några länkar med mer information;

Discgolfguide

Vill du hyra disc kan du göra detta på Ymergården för 25 kr (vardagar mån-tor vanligtvis 8.00-15.00, fredagar 8.00-12.00. Ring innan så att någon är här på tel 033-24 89 24).

klicka för större bild        pdf-fil för egen utskrift

Ingår du i en större grupp och vill ha hjälp med instruktion och annan service tar du kontakt med vår frisbeesektion, mail info@ymerfrisbee.

Är ni ett företag som vill ha ett konvent, kontakta daniel.boman@ymerfrisbee.se